Stand Alone Page

Sunday 19 February 2012

FB page berkembang pesat - event pertama bakal menyusul

Logo Mangaka Community FB Group. Ada ciri2 diktator gitu. Abam suka

Abam gembira sebab group kita semakin pesat berkembang. Pertambahan ahli bermakna abam perlu menyerap beberapa ahli sebagai admin bertauliah Mangaka Community. Abam baru tarik 2 ahli sebagai admin dan mungkin beberapa lagi orang akan abam tarik menjadi sebahagian daripada barisan dictator Mangaka Community

Sempena pembukaan rasmi Mangaka Community di FB abam cadang nak buat satu event. Competition comic one page. Tapi abam masih lom dapat tema lagi. Nanti abam akan notify korang mengenai menda ni. Be ready je bila abam notify.

Hadiah? Ye la abam tau korang memang jenis tamak haloba punya worang. Hadiah mungkin feature dalam blog, atau mungkin dalam bentuk video. Kalau kita ada dana lebih abam mungkin akan bagi hadiah dalam bentuk material cam DVD kepada pemenang ke ape ke. Tapi itu tengok dulu. Depends.

Jujur abam cakap, banyak abam tengah nak rancang. Tapi perlukan cooperation dari setiap ahli kalau nak event ni berjaya. Jadi abam harap ahli group ni akan bantu abam dalam hal ni. 

Abam dalam fasa merekrut lebih ramai ahli. Ya, cita cita abam besar. Abam nak group ini besar, supaya lebih ramai artis Malaysia dapat pendedahan. Kalau korang ada kawan2 yang rasanya leh dibawak join group ni, abam dengan senang hati akan approve. Kami ni namanya je dictator, tapi hati ada taman. Jangan risau

Majulah seni untuk negara. YEAH!

No comments:

Post a Comment