Stand Alone Page

Monday 27 February 2012

ALL HAIL THE DICTATOR!! - Comic Fiesta Doujin Project

Wassup peeps.

Ya, aku juga seorang penulis di Mangaka Community. Ape kau dengki? Pergi jahanam.

Seperti yang kita semua maklum, semalam adalah hari terakhir untuk ahli-ahli Mangaka Community menghantar lukisan mereka untuk event ALL HAIL THE DICTATOR ini. Seperti yang telah dijanjikan, maka berikut adalah antara lukisan-lukisan yang aku rasa best dan layak untuk dipaparkan di blog ini. 

Hadiah dalam bentuk tunai? Aku bayar guna duit monopoli. Tamak haloba masing-masing. Puii


P/s : Aku tak susun ikut ranking sebab aku malas. Aku diktator jadi kalau aku malas pun bukan korang leh wat pape.

Ingat takde diktator pompuan ke? Rasakan kuasa, penampar wanita~!
Kabur? Jangan salahkan aku. Salahkan pelukis tak bagi HD. Wakaka

Tengah cincang pedobear katanya. Takziah boss, kau pergi jua
Kau ingat kau hensem la posing camtu? Palat

Ni je diktator zaman Chivalry. Yang lain sume dah reti guna senapang. Dia dok ngan pedang. Asal kau bahagia...
Serabut kepala diktator

Diktator mana pakai warna cerah. Tak masyukkk

Monyok je muka? Menopause ke brader?

Patutlah hilang sabit tokwan aku. Dia ni rembat

Aku tak puas hati. Apsal kau lagi cool dari aku? Aku delete la gambar ni kang

Yang tengah hensem. Yang lain cuma watak sampingan. Kehkeh

Kitorang dulu selalu main guli sama-sama kan Hitler kan??

Demm bodyeh. Jom dating. Abang belanje makan Dunkin Donut. kehkeh

Ye, semuanya talented belaka. Pening kepala aku nak decide sape yang patut difeaturekan di sini. Yang tak tersenarai, bukan aku tak suka. Korang just a little bit unlucky je sebab aku malas nak post panjang-panjang. Wakakaka takde la. Korang usaha lebih lagi okeh? 


Jadi tamatlah sudah event pertama group kita ini. Aku boleh katakan agak berjaya gak la event ni. Congratz to everyone who help to make this event successful. You guys are awesome.


Oh satu lagi sebelum aku lupa. Ada perancangan jangka panjang untuk group ni. Kitorang ingat nak jual doujin dan buka booth di Comic Fiesta tahun ni. Ada cadangan? Silakan komen di group FB kami atau komen je kat post ni. Kalau bernas kami akan pertimbangkan. Juga kalau ada komik nak difeaturekan atau diriak-riakkan juga dialu-alukan untuk dihantar kepada kami. 



Group FB kami :  https://www.facebook.com/groups/243183069099426/



Itu je. Pedosagi signing out peeps.

3 comments:

  1. yay,jeneral 5 bucu aku tak tersenarai...amat berpengaruh kowt,selamat tk post kt sini

    wow,talented sungguh mereka ini....moga2 terus maju dalam dunia lukis ini...bye

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. aku suka dictator yg last tuh :33 miyabi onee-sama~ bhahaha

    ReplyDelete